SZKOLENIA KOMLOGO
kojr korp korp - programy terapii kold kold - programy terapii kold koze kojd kosf kogs metoda strukturalna Nauka czytania - od sylaby do zdania Mówić z sensem
DIAGNOZA KOMLOGO

Kalendarz wydarzeń

Symultaniczno-sekwencyjna nauka czytania Metoda Krakowska  
Piątek, 6.11.2015, 15:00 - 21:00
Odsłon : 534  

 Temat:

Szkolenie „Symultaniczno-sekwencyjna nauka czytania” Metoda Krakowska

Prowadzący:

dr Zdzisława Orłowska - Popek

Forma:

szkolenie

Termin:

06.11.2015

Godziny zajęć:

15.00-21.00

Miejsce :

Olsztyn,  ul. Narutowicza 4

Cena:

270 zł

Organizator:

Szkolenia i Terapia „Pomocna Dłoń”

www.szkoleniaterapia.wix.com/pomocnadlon

justynakokot@gmail.com

691 950 089

 

Plan szkolenia:
     I.  Od samogłosek prymarnych do sylaby otwartej

  • Nauka powtarzania, rozpoznawania i odczytywania samogłosek
  • Nauka globalnego rozpoznawania i odczytywania wyrażeń dźwiękonaśladowczych
  • Nauka powtarzania, rozpoznawania i odczytywania sylab otwartych
  • Nauka globalnego rozpoznawania wyrazów
  1. Od sylaby otwartej do pierwszych wyrazów

      III.  Czytanie sylab zamkniętych

  1. Czytanie nowych sylab otwartych i zamkniętych
  2. Samodzielne czytanie tekstów

 Zasada:  POWTARZANIE, ROZUMIENIE, NAZYWANIE

Szkolenie przeznaczone jest dla terapeutów wczesnej interwencji, pedagogów, logopedów, psychologów, nauczycieli przedszkolnych, studentów i rodziców.

Każdy uczestnik otrzymuje zaświadczenia potwierdzające udział w szkoleniu.

 

dr Zdzisława Orłowska - Popek jest adiunktem w Katedrze Logopedii i Lingwistyki Edukacyjnej Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie oraz logopedą w Zespole Diagnozy i Terapii w SOSW dla Dzieci Niesłyszących. Od 1996 roku pracuje z dziećmi niesłyszącymi, autystycznymi, z alalią, z zespołem Aspergera i zagrożonymi dysleksją.
Prowadzi zajęcia otwarte dla nauczycieli ze szkół masowych oraz studentów UP, a także warsztaty dla nauczycieli na temat nabywania systemu językowego przez dzieci niesłyszące, kształcenia literackiego dzieci prelingwalnie ogłuchłych, uczących się w szkołach powszechnych. Opracowuje ćwiczenia językowe wdrażające dzieci do czytania tekstów literackich, a także programy nauczania języka polskiego dla uczniów na różnych poziomach nauczania. Jest współautorką Podręcznika do j. polskiego dla niesłyszących uczniów III klasy gimnazjum, WSiP 2004 oraz Ćwiczeń do j. polskiego dla niesłyszących uczniów III klasy gimnazjum, WSiP 2004. Bada rozwój systemu językowego dzieci niesłyszących z implantem ślimakowym.

Miejsce Olsztyn
Kontakt e-mail: justynakokot@gmail.com, tel.: 691 950 089