KORP - narzędzie diagnozy rozwoju dziecka w wieku od 1. m.ż. do 9. r.ż. | |||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||
Rejestracja : email katarzyna.frac@gmail.com, 510 895 555 Prowadzący:
Dla kogo przeznaczony jest warsztat? Warsztat adresowany jest dla pedagogów, psychologów, logopedów, wychowawców i nauczycieli, a także innych specjalistów, którzy chcą dokonać wstępnej oceny rozwoju dziecka w wieku od 1. miesiąca życia do końca 9. roku życia.
Tematyka: Karty Oceny Rozwoju Psychoruchowego (KORP)są odpowiedzią na potrzebę stworzenia narzędzia, które pozwoli w prosty i przejrzysty sposób dokonać diagnozy rozwoju dziecka. Za pomocą kart można ocenić etap rozwojowy, na którym znajduje się dziecko, określić sfery prawidłowego i słabszego rozwoju, a także wykryć ewentualne opóźnienia, dysharmonie i nieprawidłowości w rozwoju. Narzędzie składa się z kart oceny zawierających konkretne próby badawcze, których sposób przeprowadzenia jest dokładnie opisany w szczegółowej instrukcji. Wyniki badań są oceniane w formie punktowej i zobrazowane za pomocą profilu sfer rozwoju psychoruchowego. Do prób zawartych w Kartach dołączone są odpowiednio dobrane pomoce obrazkowe i zabawki, które ułatwiają przeprowadzenie badania, a ich stałość decyduje o obiektywności diagnozy. Zastosowanie Kart umożliwia również ukierunkowanie dalszej pracy psychopedagogicznej z dzieckiem.
Program szkolenia:
Po warsztacie można zakupić zestaw diagnostyczny KORP (karty badania, materiał obrazkowy, instrukcja, zestaw pomocy) w promocyjnej cenie 1490,00 zł. Płatność Płatność za warsztat prosimy wykonać przelewem do dnia 07.01.2015 Rachunek odbiorcy: ING 47105015171000009076590091 Tytuł przelewu: KORP + imię i nazwisko
Zgłoszenia na szkolenie przyjmowane są drogą mailową: katarzyna.frac@gmail.com Aby otrzymać fakturę proszę o przesłanie na ww. adres następujących danych: Nazwa instytucji lub imię i nazwisko: Adres: NIP (w przypadku instytucji):
|
|||||||||||||||||||
Miejsce Opole | |||||||||||||||||||
Kontakt email: katarzyna.frac@gmail.com, tel.: 510 895 555 | |||||||||||||||||||