Terapia logopedyczna dziecka z niepełnosprawnością intelektualną i zespołem Downa | |||||||
|
|||||||
Terapia logopedyczna dziecka z niepełnosprawnością intelektualną i zespołem Downa
Tematyka szkolenia: 1) Charakterystyka osób z niepełnosprawnością intelektualną – wnioski dla terapii. 2) Zaburzenia mowy – teoria i praktyka. 3) Diagnoza i terapia logopedyczna. 4) Zespół Downa – objawy, przyczyny. 5) Postępowanie terapeutyczne z dziećmi z zespołem Downa.
Termin: 14 czerwca 2014 r. (sobota: 09:00 – 17:00) Liczba godzin: 10 Liczba miejsc: 20 Cena: 290 PLN Miejsce: Uniwersytet Śląski, Katowice, ul. Bankowa 12, sala nr 29.
Opłata obejmuje: zaświadczenie ukończenia szkolenia, materiały szkoleniowe, konsultacje, catering podczas przerw kawowych, obiad. Prowadząca: dr Iwona Michalak-Widera: logopeda, autorka książek z obszaru logopedii, pedagog specjalny z ponad dwudziestoletnim stażem, wykładowca uniwersytecki, trener emisji głosu.
Podczas szkolenia logopedycznego istnieje możliwość: 1) zdiagnozowania przez dr Iwonę Michalak-Widerę osoby przyprowadzonej przez uczestnika. W celu ustalenia godziny przyjazdu osoby do diagnozowania prosimy o kontakt pod numerem telefonu: 604 433 485; 2) zakupu książek logopedycznych autorstwa dr Iwony Michalak-Widery w cenach promocyjnych. Wykaz książek znajduje się na stronie internetowej: http://logopeda.info/.
Pobierz formularz zgłoszeniowy i regulamin ze strony: www.cittrfus.pl
Zgłoszenia przyjmują: Iwona Bijak, Karolina Janeczek tel. (32) 359 21 75, mail: sekretariat.fundacja@gmail.com (z dopiskiem: „szkolenie logopedyczne 14.06.14”).
Opłatę za udział w warsztatach, w wys. 290 PLN, należy przesyłać na konto: PKO BP S.A. O/Katowice nr 72 1020 2313 0000 3102 0192 6906 – Centrum Innowacji, Transferu Technologii i Rozwoju Fundacja Uniwersytetu Śląskiego ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice z dopiskiem: „szkolenie logopedyczne 14.06.2014”.
Ostateczny termin wpłaty na 7 dni przed rozpoczęciem szkolenia. |
|||||||
Miejsce Katowice | |||||||
Kontakt tel.: (32) 359 21 75, e-mail: fundacja@gmail.com | |||||||